Extremt mycket...

...har hänt (som inte brukar hända mig) sen sist jag skrev, tar det i punktform jag, blir lättast så.
*Ellie å jag bestämde oss för att gå ut på krogen, fast båda e fattiga som få, hur tänkte vi nu...
*Har bestänt mig för att sy ett lapptäcke, jag menar, ett Lapptäcke?
*Jag blev upplockad på Stadsbiblioteket av någon som ville att jag skulle börja jobba med telemarketing (stavas det så?)för dem, vadå lågkonjuktur? Här kommer dom och slänger jobben efter en;)
*Jag började fixa med mitt lapptäcke. Jag tänker alltså  på allvar sy ett lapptäcke och ge bort i julklapp... Jag vet att det är något allvarligt fel någonstans...
*Jag har handlat på Ebay och kommer inom kort att få hem ett litet paket med en julklapp i, från the Staterna. Cooolt;)
*Jag har skolkat från svenskan för att gå på arbetsintervju för det där telemarketingföretaget, sade att jag missade bussen... usch och fy på mig! Missade dessutom nästan hela sista psykologilektionen för intervjun drog ut på tiden, det var riktigt surt kan jag säga... (lite rolig grej bara, på svenskan, som jag missade, det gjorde liksom inte så mycket för de hade pratat om CV:n och övat på arbetsintervjuer med varandra... lite skoj så där...)
*Jag har varit på arbetsintervju som jag tror gick riktigt bra faktiskt! Nu ska man ju inte ta ut något  förskott men, som sagt, jag tror att det bådar gott. Dock tror jag att jag kommer att tacka nej till jobbet om jag blir erbjuden... Det blev lite för mycket jobba för mig att hinna med...
*Har anmält intresse till ett projekt i skolan som heter DaVinci-nånting, innebär att 16 elever från skolan kommer att få åka och ha praktik i tre veckor i antingen Ungern, Italien eller Finland, fem elever på varje ställe (en grupp blir sex stycken, jag vet..) skulle gärna kolla in Ungern jag...
*Jag har blivit berusad på en Aquatini och en 3,5 falcon nånting öl.... Då vet man att man inte är riktigt kry...
*Jag  har varit ute på krogen, utan pengar annat än till garderob, men det var asnajs i alla fall!
*Jag har varit jättetaskig och dumpat en väldigt god vän när vi var ute... Jag typ övergav henne, not okej, jag vet, och jag känner mig jättedålig, men jag har lovat att jag ska make up for it, och det ska jag!
*Jag har blivit raggad på av en 86a som utbildar sig till brandman..! Det är viktigt att få med brandmanna biten;)
*Jag har blivit medbjuden hem till brandmannastudenten..., men jag framhöll prompt att jag måste hem och tog 804an som vanligt.
*Är ingen riktig punkt det här men jag måste skriva det ändå. Jag fick lite "Patrick Bateman känsla" kring ovannämnda människa i morse... Scarry!
*Jag har gått upp halv 10 på en lördag, och faktiskt börjat göra några av de saker som jag tänkt att jag skulle göra idag, är snart färdig med dem faktiskt!

Oj oj oj, när jag har så här mycket att skriva om måste jag verkligen göra det oftare så att mina inlägg inte blir så långa, e som att sitta och läsa en hel novell det här ju... Orkar inte ens kolla igenom så att allt ser rätt ut innan jag publicerar, så snälla, ha överseende :)

Nu ska jag ta och byta meddelande på min telefonsvarare tror jag.
Ha det fint så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag sa ju att det var okej. Fast i efterhand ångrade jag mig :P Jag ska inte säga att det är okej igen (A)

2008-11-15 @ 13:35:18
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0