För Ego...

Fick för mig att jag var tvungen att bjuda på ett smakprov. Ha överseende med felen i texten, den är inte bearbetad.
   Den är sparsmakad och fin den här biten, och den fungerar utanför sitt sammanhang. Den ger en bild av hur resten av texten ser ut, and I like it.

Vad väntade hon sig för svar? "Jag knullade med en arbetskamrat härom kvällen men det blev inget mer" eller "Nej, den som jag dejtade nu senast visade sig ha både fru och barn så där hade jag ju ingen chans". Jag nöjde mig med att le och leda in samtalet på hur roligt det var att Malin skulle börja i skolan till hösten.


Så bittert på något vis.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha skön ju! Kontakta mig när den är klar, jag vill ha första exemplret. Singnerat (stavas?)! ;D

2008-12-08 @ 12:35:30
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0