Den värsta baksmälla jag haft

Jag mår så fruktansvärt dåligt idag... Det är hemskt. Och jag drack inte ens igår!
   Jag köpte en redbull (inte redbullvodka, bara redbull), och typ tre eller fyra glas vatten.
Jag var på Konrad, vi firade att Maria fyllde arton i torsdags. Och jag var nykter, för jag skulle köra bil hem.

Jag kom hem och gick och la mig, tror jag kvart över tre ungefär. Vaknade vid nio av att jag mådde illa. Somnade om, gick upp vid halv ett och nu sitter jag här, fryser, mår illa, känner mig allmänt efter, och jävligt illa...

Fy fan

Grattis Maria i efterskott!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Om du inte ens drack igår och endå är bakfull så betyder ju det att det blev förbannat hårt igår :|

2008-12-20 @ 19:16:11
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0