Choklad is the shiet

Igår var en sån dag när man bara önskar att man kan få bli uppslukad av jorden och bara försvinna. Varför måste dom dagarna finnas?
Det hände inget särskillt, det var bara en känsla...

Så när jag kom hem från jobbet var jag så deppig att jag kände att jag måste tröstäta.
Ja. Jag gör det. Jag är inte stolt, men jag står för det; Jag tröstäter.

Så igår när jag kom hem hittade jag nån slags vitt bröd i frysen som jag tinade och sen gjorde jag en macka med smör och min bästa sotarskinka och några skivor camembert. Gjorde även i ordning ett glas varm oboy på röd mjölk och med vanilj i. Äkta vanilj. Sen tog jag upp allt på mitt rum, satte mig i sängen, läste min Frankenstein och kände hur välgörande det är med lite varm choklad.

När jag somnade mådde jag bra igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0