Äntligen helg!

Tack gode gud för helgen!
Jag är så utmattad, så slut, äntligen!

Den här veckan och den förra har varit enormt hektiska och smockfyllda. Har inte hunnit oroa mig ett dugg för julen och alla klappar som folk säger att man ska oroa sig för nu... Det har liksom inte varit prioritet 1.
  Men glöm det, nu är det framåt det gäller att blicka!
  Det lackar mot jul! Och jag lackar på ul! Jävla helvetesbussar, hatar dem. Å busschaufförerna är inte mycket bättre än de som lägger tabellen och så. Tre dagar i rad har jag fått uselt bemötande från dem, önskar någon kunde ta och starta ett konkurrerande bolag som kör trafik hit ut. Jag skulle lätt åka med dem.
  Men glöm det, nu är det framåt det gäller att blicka!
  Det lackar mot jul och nu ska jag gå och julpynta mitt rum (skulle blivit gjort i söndags, men, som sagt, denna tid som ständigt lurar oss att den finnas där, den är flyktig den rackaren)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0